Wij starten
met data

Klaar voor de volgende stap?
Ga naar workshops

 

 

Context-
onderzoek

We stellen ons in jouw schoenen en bekijken je organisatie, je markt, je klanten en stakeholders door jouw ogen. We verdiepen ons in jouw strategische visie en in de manier waarop je merk intern en extern communiceert. We achterhalen op welke punten je merk het verschil maakt en welke plaats het inneemt in mens, markt en maatschappij. Op basis daarvan formuleren we lacunes en kansen.

 
 
 

Perceptie-
onderzoek

Kwalitatief

We verzamelen verschillende perspectieven op je merk. Een kwalitatief onderzoek sluit nauw aan bij perceptie: hoe kijken je medewerkers, je klanten, je leveranciers naar je merk en je organisatie? We gaan met hen in gesprek via diepte-interviews of groepssessies. Via open vragen brengen we nuances aan en ontdekken we nieuwe invalshoeken.

Kwantitatief

Is het nuttig en wenselijk om meteen een grote groep medewerkers, klanten of andere stakeholders te bevragen over de perceptie op je merk of organisatie, over een nieuw product of een interne of commerciële actie? Dan geeft een kwantitatief data-onderzoek met vooral gesloten vragen snel een inzicht. Met een kwantitatief onderzoek “meten we de temperatuur”.