BRANDING
Een aantrekkelijk merk heeft persoonlijkheid en uitstraling.
Een menselijk merk
Een menselijk merk is een geloofwaardig merk. In de strijd om de loyaliteit van klanten is een merk met menselijke attributen vaak een krachtig wapen. Een menselijk merk genereert respect want het betekent dat je bijvoorbeeld ook fouten durft toegeven.
Jouw verhaal
Wij zijn ervan overtuigd dat elk merk moet vertrekken vanuit identiteit. Id.me is geen logofabriek. Elk beeld, elke huisstijl, elke baseline vertelt een deel van jouw verhaal. En dat verhaal is uniek. Wij gaan op zoek naar dat ene design, dat ene woord dat naadloos past bij wie je bent als organisatie.
Id.me verbindt je merk
met je identiteit
In de onderzoeksfase van een brandingtraject stellen we ons vragen als: Wat zijn de persoonlijkheidskenmerken van het merk? Wat belooft de organisatie, wat zijn de kernwaarden en hoe komen die tot uiting in het merk? Wat is de typische communicatiestijl?
Jouw identiteit is leidend voor ons concept en design
De identiteit van je organisatie ondersteunt de merkkern en komt op talloze manieren tot uiting, van productontwerp en de architectuur van het hoofdkantoor tot het bedrijfslogo en marketingtaglines.