MERKPROFILERING
Profilering gaat over de vraag hoe je het verschil maakt
Hoe zijn je producten en je diensten in de ogen van je klanten en stakeholders beter dan die van je concurrenten?
Hoe ga je om met je klanten en stakeholders? Wat is jouw typische communicatiestijl?
Hoe positioneert je merk zich in de maatschappij, in de markt en in de harten en de hoofden van je doelpubliek?
Wat je van ons krijgt, is concurrentiële meerwaarde, een authentieke interactiestijl en een unieke positionering.
Id.me verbindt mensen met je merk
Strategie
We gaan na hoe je strategische visie en missie, je waarden en je merkkern je organisatie kunnen voorbereiden op, doen profiteren van en/of wapenen tegen globale evoluties en trends.
Waardepropositie
We onderzoeken hoe de competenties binnen je organisatie en de kracht van je merk als een concurrentieel voordeel doorwegen op het aanbod naar je klanten.
Interactiestijl
We evalueren de samenhang tussen de menselijke interactie intern en het opbouwen van een betrouwbare relatie met klanten en stakeholders.