CASE / ECRU
Een merkstrategie en een nieuwe identiteit met huisstijl
”Projectvereniging Midden Limburg vormt samen met Mijn-Erfgoed een nieuwe bovenlokale cultuurwerking in 7 Limburgse gemeenten. Dat vraagt om een nieuwe identiteit. Creëer voor ons een nieuwe naam, een merkverhaal en een merkstrategie die ons op het lijf geschreven is. We willen lanceren onder een volledig nieuwe huisstijl.”
Branding en merkprofilering in publieke sector
CASE / COÖPERATIE HOOGSTRATEN
Een duurzame commerciële strategie vanuit een herkenbaar merk
“Maak voor ons een duurzame en heldere commerciële strategie en een breed inzetbaar marketingconcept vanuit een herkenbare merkidentiteit, zodat onze klanten en stakeholders nog duidelijker weten waarvoor we staan en waarvoor ze bij ons terecht kunnen.”
Merkprofilering
CASE / GENK
Genk raakt je diep
Stad Genk zocht naar een manier om de stad aantrekkelijker te maken voor ondernemers. Daarvoor was er nood aan een sterk, onderscheidend verhaal. Identify.Me maakte de merken MeetinGenk en Visit Genk.
Strategie en branding
CASE / SCANDINAVIAN TOBACCO GROUP
Aanstekelijk STG
Scandinavian Tobacco Group (STG) Lummen groeit naar gestroomlijnd werken. Samenwerken wordt georganiseerd volgens waardestromen binnen het productieproces. Dat betekent dat mensen in nieuw gevormde teams terechtkomen en op een andere manier met elkaar moeten communiceren.
Organisatiecultuur
Geef ons team een challenge!
Worstel je met een vraagstuk? Blijf je botsen op verschillende meningen en visies en is het moeilijk om tot een consensus te komen? Onze werkwijze geeft ruimte aan elk idee.