ECRU geeft kleur aan cultuur

ECRU geeft kleur aan cultuur

 

CASE / ECRU

Een merkstrategie en een nieuwe identiteit met huisstijl

”Projectvereniging Midden Limburg vormt samen met Mijn-Erfgoed een nieuwe bovenlokale cultuurwerking in 7 Limburgse gemeenten. Dat vraagt om een nieuwe identiteit. Creëer voor ons een nieuwe naam, een merkverhaal en een merkstrategie die ons op het lijf geschreven is. We willen lanceren onder een volledig nieuwe huisstijl.”

Branding en merkprofilering in publieke sector


 
On a quest to be the best

On a quest to be the best

 

CASE / COÖPERATIE HOOGSTRATEN

Een duurzame commerciële strategie vanuit een herkenbaar merk

“Maak voor ons een duurzame en heldere commerciële strategie en een breed inzetbaar marketingconcept vanuit een herkenbare merkidentiteit, zodat onze klanten en stakeholders nog duidelijker weten waarvoor we staan en waarvoor ze bij ons terecht kunnen.”

Merkprofilering


 
Genk raakt je diep

Genk raakt je diep

 

CASE / GENK

Genk raakt je diep

Stad Genk zocht naar een manier om de stad aantrekkelijker te maken voor ondernemers. Daarvoor was er nood aan een sterk, onderscheidend verhaal. Identify.Me maakte de merken MeetinGenk en Visit Genk.

Strategie en branding


 
Aanstekelijk STG

Aanstekelijk STG

 

CASE / SCANDINAVIAN TOBACCO GROUP

Aanstekelijk STG

Scandinavian Tobacco Group (STG) Lummen groeit naar gestroomlijnd werken. Samenwerken wordt georganiseerd volgens waardestromen binnen het productieproces. Dat betekent dat mensen in nieuw gevormde teams terechtkomen en op een andere manier met elkaar moeten communiceren.

Organisatiecultuur

 

Geef ons team een challenge!

Worstel je met een vraagstuk? Blijf je botsen op verschillende meningen en visies en is het moeilijk om tot een consensus te komen? Onze werkwijze geeft ruimte aan elk idee.